Wednesday, April 06, 2005

Honor, elegància i discreció.

Aquestes són les tres qualitats que un amic meu deia tinc.
Ahir, estava de reformes en el meu cuarto d’estudi, i en el moment de apartar el escaner amb va caure una carta d’un amic meu.
En aquesta m’exposa que en aquells moments era una de les persones amb qui ell podia confiar. El rellegir-la avui m’en he adonat de lo important que és tenir amics en qui poder confiar en els moments difícils de la teva vida.
Jo personalment crec que a la gent que els hi confiaria els meus problemes amb cabrien a la ma dreta.
Per aquest motiu ahir amb vaig sentir be quan vaig re-descobrir que jo, per aquesta persona sóc una d’aquestes persones. Tenint en compte que la nostre relació el any passat no era tant estreta com la que tenim actualment.
Per això per moltes altres coses gràcies

2 Comments:

At 8:01 PM, Anonymous tink said...

Un post precios. Només dirte que ell no és l'únic que ho pensa, firmaria las tres qualitats i unes quantes més.
Per mi, també ets una d'aquestes persones.
Una abraçada

 
At 6:43 PM, Blogger Numantinum said...

Grans qualitats que espero mantinguis sempre! Tots els grans generals romans havien de tenir aquestes virtuts...Així que ja t'hi pots comparar. Una gran abraçada, company

 

Post a Comment

<< Home